ابراج البیت


 

تا چند سال پیش، بلندترین بنای مُشرف به صحن مسجدالحرام، قصر ملک فهد، سلطان پیشین مملکت عربی سعودی یا همان خادم الحرمینی بود که بر بلندای ابوقُبیس، صدها متر فراتر از مخدوم خود نشسته بود. مهمانان خاصّ پادشاهی سعودی در ایّام حج در این قصر ضیافت اتراق می‌کردند تا ضمن انجام اعمال، از آن بلندا ناظر صحن مسجد و طواف حاجیان باشند. امّا امروزه دیگر، این بنا در برابر برج   «ابراج البیت» کوچک می‌نماید. درست مقابل رکن یمانی. این بنا که معرّفی‌اش خواهم کرد، قرار است در سال ۲۰۱۲ م. افتتاح شود. بر این مُژده گر سر فشانم رواست. در تمام نقاط جهان و میان همة اماکن مقدّس مذهبی، هیچ بنایی تاکنون مجال و جرئت قد برافراشتن به این قدّ و قواره را نداشته است.

 

 

       برج‌های تجاری مکه (ابراج البیت)، که در واقع باید «شا‌خ‌های شیطان» خوانده شود،  سرشار از نمادهای ماسونی، بنای کعبه را به محاصره گرفته، کار لرد فاستر، معمار و ماسون نامدار، و «مجتمع بن لادن»     در سال ۲۰۱۲، که از دیدگاه فرقه‌های شیطانی شروع «نظم نوین دنیوی» است
ساختمان “ابراج البیت” به پایان می‌رسد و کعبه چنین در سایه نمادهای شیطانی قرار خواهد گرفت.

 

 

    

برج رفیعی که در میان دو بال قرار گرفته، در نوع خود بزرگترین ستون اوبلیکس جهان است که از عهد مصر باستان تاکنون ساخته شده است.


همة کسانی که تا یکی دو سال پیش در ایّام برگزاری حجّ تمتّع در رمی جمرات، ستون شیطان را سنگباران کرده‌اند، شکل ستون میانی خانة شیطان را به یاد دارند. ستونی چهارگوش که در انتها، نوک هرمی مشکلش خود را می‌نمایاند. این ستون همان ابلیسک است که امروزه به عنوان یکی از معروف‌ترین نماد فراماسونرهای جهان قابل شناسایی است.

نتیجه گیری:

متاسفانه حکومت ال سعود در عربستان در اقدامی کاملا حساب شده و در سکوت تاسف بار مسلمانان و سکوت واقعا معنا دار یونسکو(سازمان فرهنگی ملل متحد) که در اصفحان به برج جهانما اعتراض کرد و گفت باید خراب شود و خراب شد ولی اینجا سکوت کرده به نظر شما چه معنای دارد  این سال ۲۰۱۲ بر خلاف گفته های بسیاری پایان دنیا نیست بلکه اغازی است به گفته ی فراماسونها اغاز حکومت شیطان است در روز ۲۱ دسامبر سال۲۰۱۲ میلادی در ساعت ۱۱.۱۱ که مصادف می شود با روزجمعه ۳۰ اذر سال ۹۰ به نظر شما این اتفاقی است که در روز جمعه قرار گرفته یا نه  به هر حال حزب شیطان در حال فعالیت است و مهدی زهرا تنها مانده یاریش کنید پیش از ان که فرصت تمام شود   شیطان که در مقابل خدا کسی نیست ولی خدا با او ما را ازمایش می کند و گرنه شیطان کیست مهدی زهرا را بنازم

 

یاعلی




موضوعات مرتبط: مطالب مذهبی ، ،
برچسب‌ها: ابراج البیت ,

تاريخ : سه شنبه 28 آذر 1391 | 21:1 | نویسنده : یالثارات الحسین |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.